Kicsúszott az antenna-csatlakozó a TV-ből, videóból vagy a fali aljzatból. Kérjük, vizsgálja át ezeket a pontokat, győződjön meg a csatlakozó kábel megfelelő illesztéséről. Ha több TV készüléke van, nézze meg, hogy a többin is jelentkezik-e a hiba, vagy videón kapcsolgatva az adásokat úgy is rossz-e a kép. Ha minden rendben van, és nem változik a kép, hívjon bennünket
Kérjük, ellenőrizze le szomszédjai segítségével, hogy rendben van-e az épület közös áramellátását biztosító villanyóra és biztosíték /kismegszakító. Továbbá ellenőrizze le, hogy azoknál a szomszédoknál, akik szintén kábeltévé előfizetők, van-e vétel, mert ha ott van, akkor a legtöbb esetben, a lakásban van a hiba. Ha ezek hibátlanok, működnek, és mégsem tudnak tévézni, hívjanak bennünket.
Ha rossz a vétel, ellenőrizze le, hogy azoknál a szomszédoknál is jelentkezik-e a probléma, akik szintén kábeltévé előfizetők, vagy, hogy a videó áram alatt van-e. Gondolja át újból, hogy melyik csomag előfizetője és mely adók vannak abban a csomagban.
Először nézze meg, hogy TV készüléke alkalmas-e valamennyi sáv vételére. Ha igen, akkor a következő a probléma: a fali aljzatot, a videót és a TV készüléket összekötő kábel árnyékolása a gyakori mozgatás következtében megsérülhet, nem érintkezik tökéletesen. Az árnyékolás a dugasz szerelésekor is megsérülhet. Ennek következtében csak néhány csatorna adása élvezhetetlen, "szellemképes". A kábel mozgatásával, ismételt szerelésével, a kábel cseréjével a probléma megszűnik.
Szíveskedjen leellenőrizni a megfelelő programozást. Megtörténhet, hogy valaki a családból más programhelyre kívánta áthelyezni az adót, de sikertelenül. Újra kellene programozni a TV-t (megkeresni a hiányzó adókat).
Amennyiben a készüléket megfelelő módon csatlakoztatta a hálózati aljzathoz, és a készülék nem működik, szerelőhöz kell fordulnia, mert a készülék hibásodott meg.
Image from Freepik
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.